Tittut!

Nu har jag inte skrivit på ett tag ser jag, men det beror på att hela huset var fullt med folk igår. Vi hade nämligen det årliga julpysslet, som bara växer och växer. Från början var det bara kanske 10 pers, men nu var det över 20! Mådde illa igår efter att ha ätit för mycket av världens godaste knäck, som tillverkades av pappa. Lyckades även bränna mig på den, så knäcken satt fast i huden. Inte trevligt, men mycket gott! Ser även att jag har ett litet brännmärke kvar i handen...

Nej, nu ska jag byta om till träningskläder för jag och pappa ska ut på en joggingtur! Det var ett tag sen, så man får väl se hur konditionen är!





 

9 dagar kvar!

Kommentarer
Postat av: charlina

gud va roligt med julpyssel ! :D

2008-12-15 @ 17:12:25
URL: http://charlinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0