Mys

Något stressade åkte jag och pappa iväg klockan två, för att komma in till Storan och se på Studio Mörbäck. 
Efter en stunds väntande (och många resa sig för att släppa förbi folk som skulle till sina platser :P) började showen med Mörnbäck och hans "radiopratare" som imiterade olika personer.

När det var slut bestämde vi oss för att hitta någonstans att äta, och det blev Hard Rock café. Jag har ätit där flera gånger (i London, New York och Gbg) men pappa hade aldig ätit där innan. Maten var supergod och vi åt så mycket att vi knappt kunde gå ut. Nu känns det som att jag aldrig kommer bli hungrig igen :P

                                 
                       Studio Mörnbäck

                                  +           
      
               

Kommentarer
Postat av: stockholmsjenna

sv: tack!

2008-11-23 @ 21:09:44
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: Angie (:

Hard rock cafe är ju bara bäääääst ;D



Sv: Usch! Beep testet! Haaaaataaaaaar det..

Min kondition är .. blää -.-

Klassisk musik historia skulle ni ha prov i sa du? Well, lycka till ;) Det går säkert bra :D

Hur är allt med dig annars då ;)?

Kram

2008-11-24 @ 16:15:58
URL: http://yeahrockondude.blogg.se/
Postat av: Angie (:

Sv: Jaha! Trevligt ;) Det är bra med mig! ^^

Haha nej, usch nej ^^

Vilken är högsta nivån du har kommit till på beep testet då ;)?

Kram

2008-11-24 @ 16:58:59
URL: http://yeahrockondude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0