Plugg, plugg, plugg!

Jag kommer knappt ihåg vad som hände imorse... Denna dag har känns som två dagar, om ni fattar vad jag menar :P. Imorse känns som det var igår (jaja, ni fattar, haha).

Från det att jag vaknade imorse tills nu har det pågått pluggning! Okej, inte riktigt. Hade ju faktiskt gympa imorse, men ändå. Efter skolan gick jag till Sara, där Matilda och en annan Sara var. Vi var tvungna att fixa vårat SO-arbete, som ska in på måndag. Eller tanken var iaf att vi skulle plugga så mycket vi bara hann. Vi pratade nog faktiskt mer om andra saker än om själva arbetet :).

Idag har förövrigt varit en riktigt bra dag! Fick tillbaka matteprov (som gick bra :D) + att farmor kommer hem från Spanien idag. Hon har varit i sin mysiga lilla lägenhet nere vid Medelhavet sedan i början av oktober. Hjälpte henne att boka den resan via internet. Hon åkte ner till Spanien med Sterling, och egentligen skulle hon åkt tillbaka med dom också. Men så blev det ju inte. Självklart skulle de gå i konkurs just då!

Nej, nu måste jag åter igen gå tillbaka till pluggningen. Nu är det hemkunskap som gäller, för imorgon har vi läxförhör!

Har ni haft nervryck i ögat någon gång?Jag har haft så hela dagen. Har hört nu att det kan bero på stress, och det kan ju stämma...

Pussar
Kommentarer
Postat av: nathalie ♥

Sv: har nog haft en bra dag! Själv då :)? jo visst är det jobbig, med det måste göras.



kram på dej! :)

2008-12-03 @ 21:00:40
URL: http://nattahlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0