Jag idag

Imorgon har vi matteprov på geometri... jag kan det mesta, men det känns som att det kommer att gå dåligt. Jag mår fortfarande inte bra, så vi får väl se hur det går.

Humör: Nja... är man inte frisk, så är man inte speciellt glad heller :(.
Kläder: Jeans från Gina Tricot, klänning från H&M, svart kofta.
Skor: Stövlar från Tamaris.
Äter: Inget...
Dricker: Massor med vatten!!!
Hårdag: Bra, men väldigt lockig. Idag slapp håret (inte luggen :P) plattången.
Att göra: Titta lite på matten, och sen sova.
Har gjort: Varit i skolan, haft utvecklingssamtal, badat :).

Jag längtar fortfarande jättemycket till julen, så här kommer en liten jullåt för att komma i julstämning!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0