Snöööö!

Äntligen har det kommit lite snö! Det ligger som ett litet vitt täcke, men mycket snö är det inte. Får inte ni (precis som jag) känslan av att det snart är jul?

Igår hade jag prov i spanska och matte. Det kändes bättre på spanskaprovet än vad det gjorde på matten, men det är iaf skönt att proven är avklarade!

Jag var även i stan med Matilda igår. Tanken var att vi skulle köpa julklappar, men så blev det inte (iaf inte för mig). Matilda köpte väl två julklappar, medans jag funderade vad jag skulle hitta på till alla. Är det någon som har hört talas om Smartbox? Jag funderar lite på att köpa en sån till mamma, pappa och/eller farmor.
Är det någon som kommer på några bra julklappar?


                   
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0