Bio, cola och popcorn

Efter att ha vaknat ganska sent, slängde jag på mig kläder och sen åkte jag och pappa iväg för att övningsköra.

När vi kom hem blev det stressigt till bion. William (8 år) och Joel ( 5 år) ville se Chihuahuan från Beverly Hills, så så blev det!
 Riktigt rolig faktiskt! Även med kisspaus...

Efter bion blev det för mig till att springa till tåget. Jag kom till centralen och såg tåget rulla iväg, mitt framför ögonen. Då bestämde jag mig för att kolla lite i stan, och självklart var jag ju tvungen att hitta en tröja. En svart, lång kofta på rean. :) Halva priset faktiskt!


Mysig, varm kofta. :P

Nu ska jag springa ner i duschen och tvätta håret!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0